Administratief medewerker Eminent Groep 22-05-2024

  1. Vacatures Bedum
  2. Administratief medewerker Eminent Groep 22-05-2024

Werken in Bedum

 

Introductie vacature 

Ben jij op zoek naar een dynamische werkomgeving waarin jouw administratieve vaardigheden volledig tot hun recht komen? Wil je deel uitmaken van een innovatief bedrijf dat voorop loopt in de technische sector? Dan is dit jouw kans! Wij zijn op zoek naar een enthousiaste administratief medewerker om ons team te versterken voor 24/40 uur per week.
Als administratief medewerker ben jij de spil die ervoor zorgt dat alle administratieve processen soepel verlopen. Je bent verantwoordelijk voor het verwerken van inkomende en uitgaande facturen, het bijhouden van financiële gegevens, het ondersteunen van het HR-team bij personeelsadministratie, en het beheren van algemene correspondentie. Jouw nauwkeurigheid en oog voor detail zorgen ervoor dat onze administratie altijd up-to-date is en dat deadlines worden gehaald.

Vacature eisen

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau.
  • Ervaring met SAP is geen eis, wel een pré.
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden en een proactieve werkhouding.
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.
  • Minimaal beschikbaar voor 24 uur per week. 

 

FunctietitelAdministratief Medewerker
Indicatie salaris (min – max]2500 – 3500
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)24 – 32
Contactgegevensf.renkema@eminentgroep.nl , 06 - 43 55 48 15 https://www.eminentgroep.nl
Type contractVast
BrancheTechniek, Bouw/Installatie
LocatieGroningen, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://eminentgroep.nl/vacatures/administratief-medewerker-groningen-1962589/

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbedum.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.