Afdelingssecretaresse Kliniek Ziekenhuis Nij Smellinghe 30-05-2024

  1. Vacatures Bedum
  2. Afdelingssecretaresse Kliniek Ziekenhuis Nij Smellinghe 30-05-2024

Werken in Bedum

 

Introductie vacature 

Logo Ziekenhuis Nij Smellinghe Ziekenhuis Drachten

  • Huidige: Afdelingssecretaresse kliniek

Afdelingssecretaresse kliniek

Praktische informatie

  • Startdatum
  • 29-05-2024
  • Sluitingsdatum
  • 13-06-2024

  • Contactpersoon

Ben jij onze nieuwe collega die graag de zorg rond patiënten zo goed mogelijk regelt? En vind je het fijn om samen te werken in een professioneel team waar persoonlijke benadering belangrijk is? Dan is er een mooie baan voor jou als

Afdelingssecretaresse Kliniek

  • 20 - 24 uur per week
  • FWG 35 (max €3440,- o.b.v. 36 uur)
  • Direct een contract voor onbepaalde tijd

Teammanager en coördinator van de Josina over de baan "De secretaresse is voor alle bezoekers van de afdeling het eerste vriendelijke gezicht dat ze zien als ze de afdeling oplopen en daarmee ontzettend belangrijk in het uitstralen van een warm welkom. Of het nu gaat om patiënten, bezoekers, familieleden of collega's van andere (ondersteunende) afdelingen: je bent hét centrale punt en heel erg belangrijk voor de sfeer en het goed laten lopen van de afdeling. Je deelt als dezelfde dagelijkse werkzaamheden met elkaar en ook met die van een andere verpleegafdeling. Dat kan een chirurgische afdeling zijn of een beschouwende, dat is op dit moment nog niet bekend. Het is een hectische baan, waarbij je snel moet schakelen en het is daarmee nooit saai. We hebben veel plannen. We willen werkprocessen up to date maken, digitaliseren, verbeteren en meer samenwerken binnen de Kliniek. We zijn op zoek naar collega's die zich daarvoor willen inzetten en die denken in mogelijkheden. Ga jij samenwerken en verbeteren met een glimlach tegemoet? Dan zijn we op zoek naar jou!

"

Over Nij Smellinghe
Onder het motto 'Met aandacht. Dat voelt beter' zetten dagelijks circa 1.600 collega's zich in met persoonlijke aandacht voor kwaliteit van zorg en patiënttevredenheid. Nij Smellinghe mag vanaf 2022 het keurmerk "World-class workplace" dragen. Dit keurmerk wordt alleen toegekend aan organisaties die door hun eigen medewerkers bovengemiddeld hoog worden gewaardeerd op het gebied van medewerkersbevlogenheid en goed werkgeverschap. Met dank aan al onze collega's die ervoor zorgen dat ons ziekenhuis Nij Smellinghe zo'n geweldige plek is om te werken.

Jouw werkplek
Je bent het eerste aanspreekpunt en onmisbare schakel voor onze patiënten en voor alle bezoekers van de Dagverpleging. Je zorgt ervoor dat patiënten zich elk moment van de dag welkom voelen en snel geholpen worden. De administratie én de patiënten zijn bij jou in goede handen. De centrale balie is jouw werkplek. Je beantwoordt telefoon en mail, doet aanvragen voor onderzoeken, ontvangt patiënten en bezoekers, bereidt de administratie rond opnames voor en zorgt voor ontslagafspraken en documenten. Daarnaast ondersteun je de (regie)verpleegkundigen en de teammanager en zorgt dat alles op rolletjes loopt.

Jij houdt van organiseren en plannen en kunt snel schakelen wanneer het moet. Met jouw stressbestendigheid weet je rust te brengen. Je stelt je klantvriendelijk en flexibel op. Je bent accuraat en integer en staat open voor ontwikkeling. Je kijkt voor zowel de afdeling als de kliniek of het nóg beter kan in samenwerking en optimalisatie van werkprocessen.
Samen met je collega's zorg je voor een wekelijkse vijf dagen bezetting van jouw afdeling, en ook die van de andere afdelingen. Je bent gekoppeld aan een tweede afdeling, bijvoorbeeld een chirurgische of beschouwende afdeling. Dat moet nog worden bepaald. Hier kun je worden ingezet wanneer dit nodig is. Zo kunnen we elkaar ondersteunen waar nodig en heb je een afwisselende baan. Wanneer je parttime werkt dan kun je in overleg een voorkeur dag opgeven waarop je niet wordt ingeroosterd. De werkdagen zijn van 8.00 tot 16.30 uur.

Jouw profiel
Vanuit jouw ervaring weet je dat het belangrijk is om, ook in de hectiek, altijd rustig en klantvriendelijk te blijven. Daarnaast weet je prioriteiten te stellen, ben je flexibel en kun je zelfstandig werken. Tot slot vinden we het fijn als je mee wilt denken in verbeterprocessen en hierin ook tot actie kunt komen.

Verder breng je mee:

  • Je hebt een afgeronde MBO-4 diploma medisch secretaresse en kennis van medische terminologie
  • Je hebt relevante werkervaring, ervaring met HIX is een pré
  • Je bent flexibel en bereid om op verschillende dagen bij te dragen van een volledige bezetting van het secretariaat op de dagverpleging en een andere verpleegafdeling.

Wat bieden wij jou

  • Je wordt ingeschaald in FWG 35 van de cao Ziekenhuizen (m.i.v. juni 2024 max. €3440,- o.b.v. 36 uur)
  • Je ontvangt een tegemoetkoming in de reiskosten. Kom je met de fiets? Dan kun je meedoen aan ons spaarsysteem en 'trappers' sparen voor cadeaubonnen of leuke producten
  • Je ontvangt 8,33 % vakantiegeld en 8,33% eindejaarsuitkering
  • Aandacht voor jouw werkgeluk en balans
  • Nij Smellinghe heeft aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden waarin je onder andere gebruik kunt maken van allerlei fiscale regelingen zoals een fietsplan, sporten, de aanschaf van een laptop e.d.

Neem gerust contact op met Teammanager Josina (via tel ) of Ette Frits (via tel ); zij vertellen je graag meer over deze baan.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelAfdelingssecretaresse
Indicatie salaris (min – max]3440 – 3440
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)20 – 24
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheTelecom
LocatieGroningen, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://nijsmellinghe.sites.kirra.nl/werken-en-leren/vacatures/afdelingssecretaresse-kliniek-2

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbedum.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.