Functieomschrijving Voor één van de examencommissies van een hogeschool in Groningen ben ik op zoek naar een ambtelijk secretaris voor 8-12 uur in de week. Het is een structurele vacature met kans op een contract bij de Hogeschool. Ben je een kei in zorgvuldige verslaglegging? Lees dan snel verder voor meer informatie over de vacature. Je bent goed in de verslaglegging van vergaderingen van de examencommissie en voelt je snel thuis in de taal en werkwijze van de commissie. In de rol van ambtelijk secretaris verricht je administratieve, secretariële en bestuurlijk organisatorische werkzaamheden. Je ondersteunt de commissie Beleid. Je bereidt vergaderingen en andere relevante bijeenkomsten voor. Je houdt actielijsten bij, verzamelt diverse documenten en draagt zorg voor archivering. Daarnaast handel je vrijstellingsverzoeken af en bijzondere voorzieningen. De commissie vergadert eenmaal per twee weken twee uren en werkt op basis van een jaaragenda. Elke zes weken is er een vergadering samen met de commissie Studentzaken. Daarnaast komen beide commissies wekelijks een half uur bijeen voor algehele afstemming of dringende zaken. Je doet de verslaglegging van de gezamenlijke bijeenkomsten en wisselt dit af met de ambtelijk secretaris van de commissie Studentzaken met wie je nauw contact hebt. De examencommissie Bedrijfskunde bestaat uit een commissie Studentzaken en een commissie Beleid. Door deze indeling is er binnen de examencommissie meer focus op de verantwoordelijkheden die de Wet op het Hoger Onderwijs toekent aan de examencommissie. De examencommissie vervult een belangrijke rol bij het vaststellen of een student voldoet aan de eisen die horen bij de verleende graad. Bovendien borgt ze de kwaliteit van toetsen. De volledige examencommissie bestaat uit acht leden; vier leden in de commissie Studentzaken en vier leden in de commissie Beleid en beide commissies worden ondersteund door een ambtelijk secretaris. Deze vacature is voor de commissie Beleid. Bij het Instituut voor Bedrijfskunde worden ruim 2500 studenten opgeleid tot ondernemende, proactieve en flexibele professionals die weten in te spelen op de actuele, regionale en (inter)nationale uitdagingen. Het Instituut biedt de opleidingen Bedrijfskunde, Vastgoedkunde en Human Resource Management. Herken je je in de bovenstaande vacatureomschrijving, reageer dan snel, in ieder geval voor 24 mei. Reageren kan via de online button. Mocht je vragen hebben, dan kun je mailen naar jolanda.van.de.graaf@nl.randstad.com. Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
wie ben jij
wat ga je doen
onbekend
Functietitel | Ambtelijk Secretaris |
Indicatie salaris (min – max] | 4085 – 4085 |
Opleidingsniveau | HBO |
Aantal uren (min – max) | 12 – 12 |
Contactgegevens | jolanda.van.de.graaf@nl.randstad.com , 06 30801178 onbekend |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Onderwijs/Opleiding |
Locatie | Groningen, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/nkk7w5n21Vu1wn3FDlMl |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitbedum.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.