Functieomschrijving De burger verder helpen met uiteenlopende vragen. Daar ben jij verantwoordelijk voor als klantenservice medewerker bij de gemeente Groningen! Ben jij een enthousiaste ervaren klantenservice medewerker en toe aan een volgende uitdaging? Lees dan gauw verder. Startdatum: het liefst zo snel mogelijk. Jij wordt blij als je de burger verder kunt helpen. Je kunt goed luisteren, samenvatten en doorvragen en weet je eigen draai te geven aan de gesprekken. Weet je het antwoord niet? Geen probleem, dan verbind je door naar de juiste afdeling of ga je op zoek naar een passende oplossing. Het is van belang dat je snel kunt schakelen en zelfstandig kunt werken. Enthousiast, creatief, servicegericht en communicatief sterk zijn competenties waar jij jezelf in herkent. Daarnaast: "Hoe kan ik me inschrijven bij de gemeente Groningen?". "Wanneer wordt het afval opgehaald in mijn wijk?". Als medewerker klantenservice beantwoord je telefonisch vragen van burgers uit de gemeente Groningen. Je achterhaalt de vraag achter te vraag en schakelt met de juiste afdeling. Eerstelijns algemene vragen beantwoord je zelf, voor afdelingsspecifieke vragen verbind je door. De gemeente Groningen is een grote organisatie. Door de variatie aan vragen en mensen, is dit een afwisselende klantenservice functie. Jij zorgt er voor dat iedere inwoner met een tevreden gevoel ophangt. Ook zijn er mogelijkheden om op den duur andere werkzaamheden te doen binnen de afdeling. Denk hierbij aan frontoffice of social media. In het kort: Je komt te werken bij de directie Publieke Dienstverlening van de gemeente Groningen. De directie bestaat uit het Klantcontact Centrum (KCC) en burgerzaken. Het KCC kun je zien als de poort van de gemeente. Hier komen alle vragenstellers binnen en hier worden zo veel mogelijk vragen beantwoord, voornamelijk via telefoon. De werklocatie is het Harm Buiterplein, gelegen naast station Europapark. Herken jij je in dit profiel? Solliciteer snel met een korte motivatie en wie weet verwelkomt de gemeente jou in hun team. Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
wie ben jij
wat ga je doen
waar ga je werken
sollicitatie
onbekend
Functietitel | Callcentermedewerker Inbound |
Indicatie salaris (min – max] | 24 – 24 |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 32 – 32 |
Contactgegevens | recruitmentoverheid.noord@nl.randstad.com , 657948044 onbekend |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Overheid/Non-profit |
Locatie | Groningen, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/Jkn3afJ21XKtuJEquKI |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitbedum.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.