Functieomschrijving Ben je op zoek naar een veelzijdige ondersteunende functie waarbij je veel wisselende werkzaamheden kunt oppakken, dan is deze vacature voor management assistent en ambtelijk secretaris bij een Hogeschool in Groningen op jouw lijf geschreven. Je wisselt makkelijk van de ene naar de andere bezigheid en behoudt daarbij het overzicht van wat er nog moet gebeuren. Hiernaast voel je je ook thuis in de meer formele rol van ambtelijk secretaris en weet je de vergaderingen 'op de juiste toon en in de juiste taal' te notuleren. Je bent management assistent van de manager Bedrijfsvoering van de School voor Bedrijfskunde (0.3 fte). In deze rol bied je secretariële, organisatorische en administratieve ondersteuning aan de manager Bedrijfsvoering. Hierbij kun je denken aan taken als agendabeheer, bewaken deadlines, verslaglegging locatie overleggen, ondersteuning bij activiteiten vanuit de stafdiensten, organisatie van diverse activiteiten en evenementen voor het hele opleidingsinstituut voor zowel personeel als studenten. Daarnaast ben je voor 0.2 fte ambtelijk secretaris voor de examencommissie Beleid. De examencommissie vervult een belangrijke rol bij het vaststellen of een student voldoet aan de eisen die horen bij de verleende graad en ze borgt de kwaliteit van de toetsen. De examencommissie bestaat uit totaal 8 leden en 2 ambtelijk secretarissen, waarvan jij er dus één bent. Je bereidt vergaderingen en andere relevante bijeenkomsten voor. Je houdt actielijsten bij, verzamelt diverse documenten en draagt zorg voor archivering. Daarnaast handel je vrijstellingsverzoeken af en bijzondere voorzieningen. De commissie vergadert eenmaal per twee weken twee uren en werkt op basis van een jaaragenda. Elke zes weken is er een vergadering samen met de commissie Studentzaken. Daarnaast komen beide commissies wekelijks een half uur bijeen. Je doet de verslaglegging van de gezamenlijke bijeenkomsten en wisselt dit af met de ambtelijk secretaris van de commissie Studentzaken met wie je nauw contact hebt. Je gaat werken voor het Instituut voor Bedrijfskunde. Hier worden ruim 2500 studenten opgeleid tot ondernemende, proactieve en flexibele professionals die weten in te spelen op de actuele, regionale en (inter) nationale uitdagingen. De opleidingen die onder dit Instituut vallen zijn: Bedrijfskunde, Vastgoedkunde en Human Resource Management. Je gaat werken in het onderwijsondersteunende team onder verantwoordelijkheid van de manager Bedrijfsvoering. Je werkt nauw samen met andere collega's binnen het Instituut. Voor je werkzaamheden als ambtelijk secretaris blijf je onder de manager Bedrijfsvoering vallen en ontvang je een toelage op je salaris in schaal 7, cao HBO. Herken je je in de bovenstaande vacatureomschrijving, reageer dan snel, in ieder geval voor 18 mei. Reageren kan via de online button. Mocht je vragen hebben, dan kun je mailen naar jolanda.van.de.graaf@nl.randstad.com. Je maakt een 'mijn Randstad' account aan om te kunnen reageren op onze vacatures. Dit doe je automatisch wanneer je voor het eerst een sollicitatie afrondt bij Randstad, heel eenvoudig dus. Via je 'mijn Randstad' account beheer je gemakkelijk je gegevens en gaan je volgende sollicitaties nog sneller!
wie ben jij
wat ga je doen
onbekend
Functietitel | Management Assistent |
Indicatie salaris (min – max] | 3631 – 3631 |
Opleidingsniveau | HBO |
Aantal uren (min – max) | 20 – 20 |
Contactgegevens | jolanda.van.de.graaf@nl.randstad.com , 06 30801178 onbekend |
Type contract | Tijdelijk |
Branche | Onderwijs/Opleiding |
Locatie | Groningen, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | https://easyapply.jobs/r/jliyZHj21VtZajsVoXO |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitbedum.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.