Office Manager eLabNext 02-05-2024

  1. Vacatures Bedum
  2. Office Manager eLabNext 02-05-2024

Werken in Bedum

 

Introductie vacature 

Probeer 30 dagen gratis persoonlijke demo

ISO/IEC 27001:2017 gecertificeerd CAPTERRA 4.5

      • Werken bij

Aan de slag

Werken bij / Office Manager (Nederlandstalig)

Office Manager (Nederlandstalig)

24-32 uur per week, verdeeld over vier dagen EU | Groningen, Nederland

Inleiding

We zoeken het nieuwe hart van ons kantoor bij eLabNext. Wil je meehelpen een inclusieve, gezonde en lonende omgeving te creëren waar mensen graag willen werken, uitblinken en blijven? Zoek jij een rol waarin jouw inzet direct bijdraagt aan zowel het welzijn als de productiviteit van een dynamisch team? Dan is de positie van Office Manager bij eLabNext iets voor jou!

Wat bieden we

€2.889 - €4.127 per maand op basis van fulltime

Bedrijfsbonus

Onbeperkt vakantieverlof

Bedrijfsfiets

Thuisinstallatie en vergoeding

Studiebudget: €1500 per jaar

Wie ben jij?

Ben jij iemand die houdt van een veelzijdige baan, waarin van alles gebeurt op een dag? We zoeken een Office Manager die niet alleen enige ervaring heeft met administratieve taken en HR-processen, maar ook iemand die enthousiast wordt van het idee om een essentiële rol te spelen in het creëren van een inspirerende werkplek. De bedoeling van je rol is dat je proactief bent, zelfstandig oplossingen bedenkt en actieplannen ontwikkelt. Je bent de spil in het web die moeiteloos meerdere taken tegelijkertijd beheert, prioriteiten stelt en flexibel inspeelt op veranderende omstandigheden. Jouw uitstekende planning en organisatievermogen zorgen ervoor dat alles op kantoor op rolletjes loopt. Je bent communicatief sterk, zowel in het Nederlands als Engels, en je voelt je thuis in een omgeving waar je zowel interne als externe communicatie vloeiend afhandelt.

Wat ga je doen?

Als onze Office Manager speel je een cruciale rol in het hart van eLabNext. Hier is een kijkje in jouw veelzijdige takenpakket:

  • Kantoorbeheer : Jij zorgt ervoor dat onze werkplek de beste plek is om te zijn. Dit betekent dat je ervoor zorgt dat alle benodigdheden, van kantoorartikelen tot snacks in de keuken, altijd aangevuld zijn. Met jou aan het roer zijn onze interne evenementen en meetings perfect georganiseerd, van logistiek tot catering en technische setup.
  • Personeel/HR-administratie : Je houdt de HR-inbox bij, verwerkt binnenkomende aanvragen en zorgt dat personeelsdossiers volledig en actueel zijn. Je speelt een centrale rol in het onboarding proces van nieuwe medewerkers en zorgt dat alle benodigde materialen en informatie beschikbaar zijn.
  • Preventiemedewerker: Als hoeder van de gezondheid en veiligheid op de werkplek, voer je gezamenlijk Risico-Inventarisaties en Evaluaties (RI&E) uit, stel je actieplannen op, en zorg je dat deze up-to-date blijven. Je informeert het team regelmatig over veiligheidsprocedures en gezondheidsvoorschriften.
  • BHV Coördinatie: Je waarborgt de veiligheid van het personeel door het beheren van de bedrijfshulpverlening. Dit omvat het organiseren van regelmatige veiligheidstrainingen, het coördineren van noodprocedures en het houden van BHV-bijeenkomsten. Het zou hartstikke mooi zijn als jij je BHV hebt of wilt halen.
  • Autobeheer: Als beheerder van onze bedrijfsauto's zorg je dat deze altijd klaarstaan voor gebruik. Je beheert het onderhoud, de schoonmaak en de communicatie met de leasemaatschappij. Ook zorg je voor de kilometerregistratie en het beheer van de tankkaarten.

Elke taak die je uitvoert draagt direct bij aan een soepel lopende en aangename werkomgeving waar iedereen zich ondersteund en gewaardeerd voelt.

Wie is eLabNext?

eLabNext, een scale-up organisatie en onderdeel van Eppendorf, werkt al jaren hard om onderzoek naar een hoger niveau te tillen. Dit doen we door middel van een digitaal labplatform dat door elk onderzoeks- en ontwikkelingsteam gebruikt kan worden om hun data beter vast te leggen, te delen en te optimaliseren. Bij eLabNext krijgt iedereen de kans om zichzelf te ontwikkelen. Fouten maken helpt je groeien, en dat omarmen we. Onze vlakke bedrijfscultuur zorgt ervoor dat iedereen zich kan ontplooien in zijn rol. Maandelijkse teamevenementen en gezellige vrijdagmiddagborrels zorgen voor een aangename sfeer in de hele organisatie. Samen met onze collega's bouwen we aan een betere wereld!

Aanvullende informatie

Neem voor meer informatie over deze vacature contact met ons op!



Hoe aanvragen en procedure

De procedure kan het volgende inhouden:

  1. (Telefoonscreening met een recruiter)
  2. Eerste interview
  3. Test of opdracht
  4. Tweede interview en presentatie
  5. Referentie-/tewerkstellingscheck
  6. Aanbod
  7. Contract
  8. Inwerken

Toepassing

Office Manager (Nederlandstalig)

Andere open posities

40 uur per week VS | Cambridge of Framingham, MA

40 uur per week EU | Toronto, Ontario/Montreal, Quebec

40 uur per week VS | San Diego of Los Angeles, CA

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelOffice Manager
Indicatie salaris (min – max]2889 – 4127
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)40 – 40
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheICT
LocatieGroningen, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://www.elabnext.com/nl/vacatures/office-manager-dutch-speaking/

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbedum.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.