Teamleider Wijkpost Gemeente Groningen 12-06-2024

  1. Vacatures Bedum
  2. Teamleider Wijkpost Gemeente Groningen 12-06-2024

Werken in Bedum

 

Introductie vacature 

Logo Gemeente Groningen

  1. Teamleider wijkpost oude wijken

Solliciteer hier

Sluitingsdatum: 03 juli 2024

  • Tijdelijk, met uitzicht op vast
  • Directie & Management,Buitenruimte, Groen & Transport
  • 36 uur
  • € 3.317,- / € 4.752,-

Het coachen van medewerkers vind je als teamleider vanzelfsprekend! Je schakelt eenvoudig tussen de uitvoering en het management. Samen met jouw team werken aan een groen, leefbaar en circulair Groningen? Hier begint het!

Hier werk je aan mee
Als teamleider Wijkonderhoud zorg je er in eerste instantie voor dat het team van het stadsdeel oude wijken groots kan presteren op het gebied van beheer en onderhoud in de wijk (onder andere Oosterparkwijk, De hoogte, Korrewegwijk). Naast het stadsdeel oude wijken ondersteunt het team ook bij het onderhoud van het groen en de verharding in onze prachtige binnenstad waar we een hoog onderhoudsniveau nastreven. Dit vraagt om goede afstemming en samenwerking op alle niveaus binnen de wijkposten.

Hier ga jij je mee bezig houden
Vanuit de wijkpost oude wijken zorgen wij ervoor dat het stadsdeel er elke dag weer netjes en opgeruimd bij ligt. Hierover hebben we afspraken gemaakt en dat wordt tweewekelijks getoetst op 'het beeld' in de wijk. Om te voldoen aan 'het beeld' maken we gebruik van een modern voertuigen- en machinepark en gemotiveerde collega's die beschikken over ruime en kennis en ervaring van de werkzaamheden en het stadsdeel.

De werkzaamheden die zij uitvoeren vinden kort cyclisch plaats in het grijs, groen en schoononderhoud en daarnaast zijn er altijd calamiteiten in de wijk waarop we ad hoc moeten reageren. Je gaat werken met een gevarieerd team binnen super interessante werkvelden bij een leuke en operationeel ingestelde directie.

Als teamleider van dit team ben je duidelijk in je communicatie, maar verliest het menselijke aspect daarbij niet uit het oog. Het voeren van persoonlijke gesprekken met medewerkers over eigenaarschap en individuele ontwikkeling is belangrijk, want je zorgt ook samen voor het behalen van de teamresultaten. Daarnaast blijf je altijd het grotere geheel zien, weet verbetermogelijkheden te signaleren in het bestaande werk en kom je daar waar nodig in actie .

Verder ben je als teamleider iemand van het netwerk. Je ontwikkelt en onderhoud de contacten met relaties, zowel in- als extern. Dit netwerk zet je op de juiste manier in. Snel kunnen schakelen tussen operatie en het management kun je als geen ander. Je bent niet bang om knopen door te hakken, weet besluiten goed te beargumenteren en zegt wat je doet en doet wat je zegt!

Hier kom je te werken
De afdeling Wijkonderhoud valt onder de directie Stadsbeheer en je zal je werkzaamheden uitvoeren vanuit de wijkpost oude wijken. Het team Wijkonderhoud oude wijken is een hecht en enthousiast samenwerkend team van 20 medewerkers wat zorgt voor het kort-cyclisch onderhoud en beheer van de openbare ruimte in het gebied oude wijken voor wat betreft groenonderhoud, verhardingen en reiniging. Het team is trots op hun gebied en hun werk.

De directie Stadsbeheer is verantwoordelijk voor het beheer en onderhoud van de openbare ruimte binnen de gemeente Groningen. Bij Stadsbeheer werken ongeveer 700 medewerkers en gezamenlijk dragen zij bij aan een schoon, heel en veilig Groningen.

Wij hechten veel waarde aan vakmanschap, scholing en ontwikkeling maar is er ook ruimte bij de afdeling voor collega's die meer moeite hebben om in het reguliere arbeidsproces te aarden. De afdeling is volop in ontwikkeling en je krijgt hierin een belangrijke rol. Het zoeken van de verbinding is hierbij van groot belang. Jij als teamleider weet jouw team hier ook in mee te krijgen. Zo willen we toegroeien naar 'Robuuste Wijkposten' die naast de 'eigen broek' ophouden, breder kijken en daar waar nodig elkaar helpen.

Hier staan wij voor
Of je nu je handen uit de mouwen steekt voor de mensen van vandaag, of nadenkt over het Groningen van morgen, jouw werk doet ertoe. Hier doe je zinvol werk, met zichtbaar resultaat, voor al onze inwoners. Hier gaan we voor een gezonde omgeving om veilig op te groeien. Een sociale en groene plek waar mensen werken, leven en ondernemen. Een gemeente die vooroploopt in duurzame groei. Hier krijg je alle ruimte. Ruimte om jezelf te zijn, om jezelf uit te dagen en om zinvol werk te doen. Dat is niet altijd eenvoudig, maar altijd interessant. Want we doen het voor onze inwoners.

Hier herken jij je in

  • aantoonbaar hbo werk- en denkniveau;
  • flinke dosis humor en open-minded;
  • vakgerichte kennis en opleidingen of interesse in het beheer en onderhoud van de openbare ruimte;
  • neemt leidinggevende ervaring mee;
  • oog voor persoonlijke ontwikkeling bij medewerkers en hier het gesprek over kan voeren;
  • sturing kunnen en willen geven aan interne veranderprocessen;
  • samenwerken is je tweede natuur;
  • we kunnen op je rekenen bij het vervullen van een rol in de bereik- en beschikbaarheidsdiensten voor de calamiteiten, evenementen en de gladheidsbestrijding.

Hier kun je op rekenen

  • bij deze functie hoort een bruto maandsalaris van maximaal € 4.752,- op basis van 36 uur per week, (functionele schaal 9). Deze functie wordt op dit moment geëvalueerd, de mogelijkheid bestaat, dat deze op termijn hoger ingeschaald wordt. Om deze reden passen we een arbeidsmarkttoelage toe. Deze is vergelijkbaar met schaal 10 cao gemeenten, hierbij kijken we naar wat je meebrengt;
  • dit is nog niet alles, want naast dit salaris bouw je elke maand nog eens 17,05% van je salaris extra op wat een brutobedrag is van € 810,22 per maand; dit noemen wij het Individueel Keuze Budget. Dit budget bestaat uit je vakantiegeld, eindejaarsuitkering, een levensloopbijdrage en een aantal bovenwettelijk verlofuren. Jij kiest of je dit wilt sparen, of dat je dit elke maand bij je salaris wil. Je kunt er ook extra verlof mee kopen;
  • we geven je de keuzemogelijkheid om tot 202,75 ADV-uren op te kunnen bouwen voor extra vrije dagen;
  • een leven lang ontwikkelen vinden wij heel normaal. Daarom is er een opleidingsbudget voor jou en kun je gebruik maken van een digitaal leerportaal 'Groningen Leert';
  • een telefoon en een iPad óf laptop in bruikleen;
  • we hebben een actieve jongeren vereniging voor ambtenaren tot en met 36 jaar en uiteraard een personeelsvereniging;
  • continu in ontwikkeling, dat is wat wij zijn. Dat betekent dat er altijd diverse doorgroeimogelijkheden voor jou zijn, zowel binnen de directie als de gehele organisatie;
  • wil je meer weten over onze aantrekkelijke secundaire arbeidsvoorwaarden? Daar vertellen we je uiteraard graag meer over!

Hier beginnen?
Voor meer informatie over de inhoud van de functie, kun je contact opnemen met
Henk-Geert van der Meulen, Manager Wijkonderhoud - Stadsbeheer, via telefoonnummer .

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelProject Management Officer
Indicatie salaris (min – max]4752 – 4752
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)36 – 36
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOverig
LocatieGroningen, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://www.werkenbijgroningen.nl/vacatures/teamleider-wijkpost-oude-wijken--312634

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbedum.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.