Administratief medewerker bij gemeente Het Hogeland Tempo-Team 27-05-2024

  1. Vacatures Bedum
  2. Administratief medewerker bij gemeente Het Hogeland Tempo-Team 27-05-2024

Werken in Bedum

 

Introductie vacature 

Functieomschrijving

Het Hogeland: de leefomgeving van 48.000 inwoners. In onze gemeente gebeurt veel, bijvoorbeeld op het gebied van omgevingsvergunningen. Een nieuwe basisschool, uitbreiding van het politiebureau, nieuwe voetbalkantine of een nieuw bedrijf in de Eemshaven. In deze functie ben jij o.a. betrokken bij deze vergunningen.

Lijkt dit je interessant? Lees dan snel verder!

Wat bieden wij jou
  • Bruto € 2.666,- en € 3.784,- per maand obv 36 uur!
  • Aandacht voor een goede werk- privé balans!
  • Tijdelijke functie: Nu eerst voor de zomermaanden!
Wie ben jij

Je maakt makkelijk contacten met collega’s, inwoners en externe partijen. Je hebt een dienstverlenende instelling en helpt anderen graag verder. Jouw werkdag is leuk als je anderen hebt geholpen en resultaten hebt neer gezet! Je wil dan ook graag vooruitgang boeken en kunt zelfstandig besluiten nemen als dat nodig is. Van nature ben je een enthousiast en energieke persoon. Je bent nauwkeurig in jouw werk, je zorgt dat administratie en communicatie goed op orde is.

Verder:

  • Heb je minimaal een mbo werk- en denkniveau;
  • Kun je goed met systemen overweg of maak je je dit snel eigen. Kennis vanveelgebruikte applicaties zoals RX Mission en Join is een pré.
Wat ga je doen

In deze functie heb je een belangrijke rol in het proces van vergunningverlening, toezicht en handhaving. Je zorgt er namelijk voor dat de administratie op deze onderdelen goed op orde is. Dit doe je onder andere door te zorgen dat ingediende aanvragen op de goede plek terecht komen. Ook zorg je dat de informatie rondom intern als extern gedeeld wordt.

Verder:

  • Zorg je dat de inhoud in onze administratieve systemen op orde en actueel is;
  • Signaleer en communiceer je aflopende proceduretermijnen;
  • Bied je secretariële ondersteuning, zoals het plannen van afspraken en het ondersteunen van teamleider en regisseurs.
Waar ga je werken

Ons team bestaat uit ongeveer 40 personen met allemaal onze eigen kwaliteiten. We werken nauw samen in het proces van vergunningen, toezicht en handhaving (VTH). We hebben veel te maken met wetgeving maar willen binnen deze regels zoveel mogelijk de ruimte optimaal benutten. Oftewel, we kleuren creatief binnen de lijntjes. Met onze deskundigheid denken we vooraf mee met aanvragers. We stimuleren het denken in kansen!

Sollicitatie

Kun jij je helemaal vinden in de vacature? Solliciteer dan snel!

Uiteraard staat deze vacature open voor iedereen die zich hierin herkent. Sollicitatieprocedure

Je solliciteert via Tempo-Team, leuk! Om je sollicitatie af te ronden, maak je de eerste keer eenvoudig een account aan. Via je 'mijn Tempo-Team' account log je gemakkelijk in en solliciteer je de volgende keer nog eenvoudiger. Daarnaast vind je in je account de voortgang van je sollicitatie(s) en je persoonlijke gegevens. Dé manier dus om de best passende baan te vinden!

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelAdministratief Medewerker
Indicatie salaris (min – max]24 – 24
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)36 – 36
Contactgegevensaccountoverheid@tempo-team.nl , 050-3130200 onbekend
Type contractTijdelijk
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieWinsum Gn, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://easyapply.jobs/r/vkpjDGv21ZCfnv3QZx3Y

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbedum.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.