Financieel Administratief Medewerker Stichting Dignis 12-06-2024

  1. Vacatures Bedum
  2. Financieel Administratief Medewerker Stichting Dignis 12-06-2024

Werken in Bedum

 

Introductie vacature 

Dignis

Menu

NL

Financieel Administratief Medewerker

Groningen

Geplaatst op 11 juni 2024

  • Standplaats: Heymanscentrum, Groningen
  • Uren: 24 - 32 uur
  • Salaris: €2.695,33 - €3.502,58 - FWG 40
  • Dienstverband: jaarcontract, met uitzicht op vast

Als financieel administratief medewerker

  • weet jij als geen ander te managen dat de financiële administratie van Dignis op rolletjes loopt. Dit doe je natuurlijk samen met jouw collega's;
  • draag jij bij aan ons hoofdzakelijke doel: de beste zorg voor onze bewoners en cliënten! Want ook jij weet, dat is waar het uiteindelijk allemaal om gaat;
  • ben je werkzaam in een platte organisatie, onderweg naar zelfstandigheid. De lijntjes zijn kort en je staat in contact met verschillende collega's;

Daarom is Dignis de plek voor jou

Op dit moment zijn wij volop in beweging! Voorheen waren wij onderdeel van Lentis (GGZ). Nu zijn we hard op weg naar zelfstandigheid, wat betekent dat we onze ondersteunende diensten gaan (her)inrichten met meer focus op onze eigen doelgroep en expertise. Zo ook onze financiële administratie en daar ligt voor jou de mooie uitdaging! Deze uitdaging ga je aan, met een team van 8 collega's, onder aansturing van de . Houd je ervan om een afwisselende functie te hebben mét boekhoudkundige taken? Dan is dit jouw kans om deel uit te maken van een dynamisch team!

Zo maak jij het verschil

  • Door jouw systematische werkwijze en kritische blik weet jij als geen ander de financiële administratie van Dignis tijdig te voeren en contoleren. Je bent verantwoordelijk voor de financiële administratieve taken, waaronder het voorbereiden, verwerken en registeren van de binnenkomende en uitgaande facturen, het opstellen van de betalingsopdracht. Daarnaast verwerk je de bankmutaties en verzorg je de facturatie aan derden.
  • Jouw sociale skills komen van pas bij het onderhouden van verschillende in- en externe contacten. Voorbeelden zijn het adviseren, informeren en instrueren van collega's en schakelen met instanties, cliënten, leveranciers en instellingen.
  • Om jouw werkzaamheden zo goed mogelijk uit te voeren denk je mee over procesverbeteringen.
  • Ontwikkelingen en veranderende wet- en regelgeving gaan aan jou niet voorbij. Hierbij verken je mogelijke consequenties en informeert betrokkenen hierover.

Dit krijg je van ons

In het kader van zelforganisatie krijg je de ruimte om eigen/in het team professionele afwegingen te maken. Je krijgt als individu de verantwoordelijkheid voor het up-to-date houden van jouw kennis en vaardigheden. Hiervoor bieden we jou verschillende opleidingen en (online) trainingen aan.

Wat we je daarnaast bieden:

  • Een bruto maandsalaris van minimaal €2.695,33 tot maximaal €3.502,58 bij een 36-urige werkweek, volgens de cao VVT in FWG 40.
  • Een eindejaarsuitkering van 8,33% van je bruto jaarsalaris en 8% vakantiegeld.
  • Een vergoeding voor woon-werkverkeer.
  • De mogelijkheid om (deels) thuis te werken, inclusief thuiswerkfaciliteiten.
  • 237,4 vakantie uren bij een 36-urige werkweek. (incl. feestdagen)
  • Korting bij (zorg)verzekeringen en op een tablet/laptop, fiets en sportabonnement.
  • Een prettige werksfeer met ruimte voor informeel contact met collega's. Zodat je naast de nodige inspanning ook toekomt aan ontspanning.

Over onze organisatie

Wij zijn een ouderenzorg organisatie bestaande uit 8 locaties verdeeld over Groningen en (noord)Drenthe. We bieden zorg aan +- 900 cliënten binnen en buiten onze gebouwen. Met ruim 1400 medewerkers bieden we zorg aan (zeer) kwetsbare mensen (hoofdzakelijk ouderen) met ernstige psychogeriatrische en/of somatische problematiek, vaak in combinatie met psychiatrische of verslavingsproblemen. De dienstverlening bestaat uit: dagbesteding, extramurale zorg, revalidatie, verzorgd zelfstandig wonen en verpleeghuiszorg.

Dit zoeken we in jou

De combi van resultaatgerichtheid en klantgerichtheid is jou op het lijf geschreven. Dit zorgt er namelijk voor dat jij alle administratie betrouwbaar, juist, volledig en tijdig hebt uitgevoerd. Geen probleem is jou te gek. Je houdt je hoofd koel en zorgt altijd voor de juiste oplossing.

Verder:

  • heb je minimaal een mbo-niveau 4 diploma op administratief gebied;
  • heb je enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie;
  • kun je een Verklaring Omtrent Gedrag aanleveren. De kosten voor de aanvraag worden door Dignis vergoed;

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelFinancieel Administratief Medewerker
Indicatie salaris (min – max]2695 – 3502
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)24 – 32
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheGezondheidszorg/Welzijn
LocatieGroningen, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://www.dignis.nl/vacatures/financieel-administratief-medewerker-2/

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbedum.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.