Medewerker Woningstichting Wierden en Borgen 01-02-2024

  1. Vacatures Bedum
  2. Medewerker Woningstichting Wierden en Borgen 01-02-2024

Werken in Bedum

 

Introductie vacature 

Logo woningstichting Wierden en Borgen

Bedum

24 - 36 uur

MBO

Maximaal € 3.438,-

Wat ga je doen?

  • Jij bent het eerste aanspreekpunt voor iedereen met een vraag, opmerking of klacht.
  • Je beantwoordt overwegend via de telefoon vragen, maar ook via e-mail en Whatsapp.
  • Je bent een spin in het web binnen de organisatie, waarin je veel contact hebt met andere afdelingen zoals Verhuur en Vastgoed.

Wie ben jij?

  • Je denkt in oplossingen en kan snel schakelen.
  • Je bent klantgericht en kan helder communiceren.
  • Je hebt werkervaring in een functie met intensief klantcontact.
  • Je hebt een afgeronde opleiding op MBO-4 niveau.

Wat bieden we jou?

  • Dienstverband van minimaal 24 uur en maximaal 36 uur per week.
  • Aanstelling van 1 jaar met kans op een vast dienstverband
  • € 2.831,- tot 3.438,-, bruto bij 36 uur, salarisschaal F.
  • Volop ruimte om je te ontwikkelen.
  • Een laptop en telefoon.

Hoe maak jij het verschil als medewerker woonpunt?

We ontvangen ongeveer 3000 telefoontjes en 1000 mails per maand. We nemen de tijd om naar huurders te luisteren en ze zo goed mogelijk te helpen. Ons doel is om iedereen die ons belt, mailt of bezoekt met een positief gevoel terug te laten denken aan het contact met Wierden en Borgen. Om dat doel te bereiken zoeken we een enthousiaste collega die de huurder voorop zet. Iemand die snel schakelt, denkt in oplossingen en een glimlach kan toveren op het gezicht van onze huurders.

Iedere situatie en iedere huurder is anders. Daarom krijg je hele uiteenlopende vragen, zoals:

  • Mijn dakgoot lekt, wat kunt u hieraan doen?

  • Mag ik zelf klussen in mijn woning?

  • Wanneer kom ik in aanmerking voor een woning?

  • Heeft u meer informatie over het nieuwbouwproject?

Het beantwoorden van de vragen doe je zoveel mogelijk zelf. Je neemt de tijd om naar huurders te luisteren en weet ze gerust te stellen wanneer nodig. Kun je een vraag niet meteen beantwoorden, dan weet jij de juiste lijnen uit te zetten bij je collega's.

Solliciteer!

Onze afdeling Wonen

staat voor 'tevreden huurders'

Tevreden huurders hebben een huis waar ze zich thuis voelen. De afdeling Wonen zorgt van A tot Z voor onze huurders. Van het opleveren en betrekken van een nieuwe woning tot het afhandelen van vragen en oplossen van problemen. Wanneer het nodig is staan wij voor huurders klaar. Of het nou gaat om een telefoontje over een reparatieverzoek of het voeren van een keukentafelgesprek, onze huurders voelen zich gehoord en gezien. We werken hard om dit te bereiken. Dit doen we gastvrij.

Dit is het team

Het Woonpunt is een enthousiast en gedreven team van +/- 10 medewerkers. Het team is ambitieus en ontwikkelingsgericht, waarbij gastvrije dienstverlening voorop staat.

Dit bieden wij

  • Arbeidsvoorwaarden volgens de cao Woondiensten.
  • Jaarlijks persoonlijk ontwikkelbudget van 900 euro (bij fulltime dienstverband)
  • Een functie voor minimaal 24 uur per week.
  • Een aanstelling van 1 jaar met kans op een vast dienstverband.
  • Een salaris van max € 3438,- bruto bij een fulltime dienstverband, salarisschaal F. De inschaling is afhankelijk van ervaring.
  • Deels thuiswerken behoort tot de mogelijkheden, er is een persoonlijk budget voor de daarbij behorende faciliteiten.

Plezier en een maatschappelijke bijdrage
We bieden je een leuke functie met uitdaging in een organisatie die volop in beweging is. Een functie waarin je een maatschappelijke bijdrage kan leveren en zo bijdraagt onze missie: Waardevol Wonen van Stad tot Wad!

MJJ 20210406 Kantoor 78MJJ 20210406 Kantoor 91

Stap 1: Motivatie en CV sturen

Met een klik op de rode knop 'Solliciteer!'' mail je ons je motivatie en CV. Je ontvangt daarna automatisch een ontvangstbevestiging.

Stap 2: Onze reactie

Wij beoordelen de binnengekomen sollicitaties. Zijn we nieuwsgierig, zien we raakvlakken en leren we je graag beter kennen? Dan ontvang je binnen 5 werkdagen na de sluitingsdatum een uitnodiging voor een eerste gesprek.

Besluiten we je niet uit te nodigen? Dan ontvang je een bericht via de mail.

Stap 3: Eerste gesprek

Het eerste gesprek is om elkaar te leren kennen. Stel ons dus vooral allerlei vragen. Natuurlijk is het ook een sollicitatiegesprek. In de vacature staat wat we van je vragen. Tijdens het gesprek bevragen we je hierop.

Stap 4: Terugkoppeling

Willen we na het eerste gesprek graag met je verder? Dan bellen we binnen 5 dagen over het vervolg. Dit kan een tweede gesprek zijn of een arbeidsvoorwaardengesprek.

Ook als we je afwijzen bellen we je. We leggen dan de reden uit.

Stap 5: Arbeidsvoorwaardengesprek

De sollicitatieprocedure ronden we af met een arbeidsvoorwaardengesprek.

Je krijgt een e-mail met daarin formulieren om persoonlijke gegevens aan te leveren. En een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek. Na afloop van je gesprek ontvang je een e-mail met een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Gefeliciteerd, je wordt onze nieuwe collega! Je tekent het contract en we maken alles administratief voor je in orde.

We verwelkomen je graag op je eerste werkdag.

Je kunt deze richten aan , Woonpunt.

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelMedewerker Klantcontact
Indicatie salaris (min – max]3438 – 3438
OpleidingsniveauMBO
Aantal uren (min – max)24 – 36
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieBedum, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://werkenbij.wierdenenborgen.nl/vacatures/vacature-medewerker-woonpunt

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbedum.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.

De laatste vacatures in Bedum: