Amyyon zoekt een Office Manager We zoeken een duizendpoot die als Office manager ons kantoor draaiend houdt. Ben je klantgericht, praktisch, zorgvuldig, zelfstandig, representatief, communicatief en heb je ook nog wat met cijfers? Dan hebben wij je een uitdagende baan te bieden. Wie zijn wij Amyyon is een Gronings IT bedrijf waar enthousiaste en gedreven professionals werken. Met onze 30 jaar ervaring leveren wij passende ICT oplossingen aan onze klanten. Amyyon ontwikkelt en implementeert software op het gebied van Food Management en CRM. Wij helpen daarmee organisaties om klantgerichter, efficiënter en/of winstgevender te werken. Daarnaast leveren we ook diensten op het gebied van ICT beheer. Wat zoeken we - Je bent gastheer/-vrouw: mensen die bij Amyyon op kantoor komen, worden door jou gastvrij ontvangen. Je bent je er terdege van bewust dat jij een visitekaartje bent voor het bedrijf. Je zorgt ervoor dat alles om te werken aanwezig is, koopt in wat nodig is en regelt wat geregeld moet worden; - Correct doorverbinden van inkomende gesprekken die via de centrale binnenkomen; - Je speelt een belangrijke rol in het commerciële proces; het organiseren van beurzen, bijeenkomsten, etc. Je onderhoudt de teksten op de website en draagt bij in de communicatie naar (potentiële) klanten; - Je bent het aanspreekpunt voor HRM zaken en onderhoudt de contacten met het salariskantoor en de Arbodienst. - Je voert enkele administratieve werkzaamheden uit, zoals het inboeken en betalen van facturen en het bijhouden van de verlofregistratie; - Je ondersteunt de directie en het management team. Kortom, alles wat nodig is voor een tip top ondersteuning wordt door jou georganiseerd en gestroomlijnd. Wat vragen we − HBO of MBO werk- en denkniveau; − Goede telefoonstem (algemeen beschaafd Nederlands); − Goede mondelinge uitdrukkingsvaardigheden; − Representatief, in kleding en gedrag; − Kunnen werken met PC en diverse applicaties; − Commerciële aanleg en service- en klantgericht; − Flexibele werkhouding. Wat bieden we − een functie van 32 uur p/w; − een afwisselende en boeiende baan in een dynamische omgeving; − uitstekende arbeidsvoorwaarden.
Als Office manager bij Amyyon ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van het kantoor:
onbekend
Functietitel | Directiesecretaresse |
Indicatie salaris (min – max] | onbekend – onbekend |
Opleidingsniveau | MBO |
Aantal uren (min – max) | 32 – 40 |
Contactgegevens | l.bolhuis@amyyon.nl , onbekend onbekend |
Type contract | Vast |
Branche | Zakelijke dienstverlening |
Locatie | Groningen, Groningen,Nederland |
Soliciteer direct | onbekend |
Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.
Deel deze vacature
Redactie Nieuwsuitbedum.nl
Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.