Projectleider Vastgoed Woningstichting Wierden en Borgen 20-12-2023

  1. Vacatures Bedum
  2. Projectleider Vastgoed Woningstichting Wierden en Borgen 20-12-2023

Werken in Bedum

 

Introductie vacature 

HBO/WO-niveau

  • Opstellen en uitvoeren projectplannen
  • Verbindende en leidende rol in projectteams

  • Affiniteit met de versterkingsopgave
  • Houdt van een uitdaging!

  • Maximaal 36 uur voor 1 jaar
  • Kans op een vast dienstverband
  • Tot € 5.903- bruto bij 36 uur
  • Mogelijkheid tot thuiswerken
  • Een laptop en telefoon

Hoe maak jij het verschil als projectleider?

Je hebt een goed overzicht van wat er moet gebeuren (helicopterview). Als ervaren projectleider
sta je stevig in je schoenen en sta je bij jouw collega's bekend om jouw sterke communicatieve
Het lukt jou goed om een boodschap over te brengen in grote groepen, maar ook
één op één. Je bent in jouw element als sparringpartner voor jouw collega's (binnen en buiten de
Daarnaast heb je affiniteit met de versterkingsopgave, verduurzaming en - natuurlijk -
de corporatiesector.

Wierden en Borgen staat voor goede, veilige en betaalbare huisvesting voor onze huurders!
komende jaren wordt er fors geïnvesteerd in ons bezit: veel aandacht voor ons bezit in het
aardbevingsgebied, een grote algemene verduurzamingsopgave en een groeiambitie in de Stad

Veel van ons bezit staat in het aardbevingsgebied. Daarom verwelkomen wij graag nog een ambitieuze
collega in dit team, om de projecten de aandacht te geven die ze verdienen. We zijn op zoek naar een
ervaren projectleider die samen met een projectteam werkt aan de diverse versterkingsprojecten
binnen ons gebied.

werkt aan fijne huizen

Wij vinden het belangrijk dat onze huurders een fijn huis hebben. Want zonder fijn huis is er ook geen thuis. Daarom werkt onze afdeling Vastgoed iedere dag aan de woningen van Wierden en Borgen. Of het nou om verduurzaming, nieuwbouw, onderhoud of renovatie gaat. We doen er alles aan om onze woningen toekomstbestendig te houden.

Vergrootbare afbeelding: Opzichter en bewoner bij bouwproject

Dit is het team

De afdeling Vastgoed bestaat uit +/- 20 medewerkers, met focus op verschillende disciplines en
projectteams met verschillende samenstellingen. Denk hierbij aan planmatig onderhoud, toezicht, werkvoorbereiding en projectleiding. De leidinggevende van afdeling Vastgoed is ook onderdeel van het Management Team, wat bestaat uit de directeur-bestuurder van Wierden en Borgen en drie managers van de verschillende afdelingen.

  • Jaarlijks persoonlijk ontwikkelbudget van 900 euro (bij fulltime dienstverband)
  • Een functie voor 36 uur per week
  • Een salaris van max € 5.903 bruto bij een fulltime dienstverband. De inschaling is afhankelijk van ervaring.
  • Mogelijkheid tot 50% thuiswerken

Plezier en een maatschappelijke bijdrage
We bieden je een leuke functie met uitdaging in een organisatie die volop in beweging is. Een functie waarin je een maatschappelijke bijdrage kan leveren en zo bijdraagt onze missie: Waardevol Wonen van Stad tot Wad!

Stap 1: Motivatie en CV sturen

Met een klik op de rode knop 'Solliciteer!'' mail je ons je motivatie en CV. Je ontvangt daarna automatisch een ontvangstbevestiging.

Stap 2: Onze reactie

Wij beoordelen de binnengekomen sollicitaties. Zijn we nieuwsgierig, zien we raakvlakken en leren we je graag beter kennen? Dan ontvang je binnen 5 werkdagen na de sluitingsdatum een uitnodiging voor een eerste gesprek.

Besluiten we je niet uit te nodigen? Dan ontvang je een bericht via de mail.

Willen we na het eerste gesprek graag met je verder? Dan bellen we binnen 5 dagen over het vervolg. Dit kan een tweede gesprek zijn of een arbeidsvoorwaardengesprek.

Ook als we je afwijzen bellen we je. We leggen dan de reden uit.

De sollicitatieprocedure ronden we af met een arbeidsvoorwaardengesprek.

Je krijgt een e-mail met daarin formulieren om persoonlijke gegevens aan te leveren. En een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek. Na afloop van je gesprek ontvang je een e-mail met een bevestiging van de gemaakte afspraken.

Gefeliciteerd, je wordt onze nieuwe collega! Je tekent het contract en we maken alles administratief voor je in orde.


Je kunt deze richten aan André Giezen (). Vragen over de functie kun je ook stellen aan André (via ). Bij afwezigheid kun je contact opnemen met Marit Bouwman (HR-adviseur) via telefoonnummer . De gesprekken vinden 's middags plaats op 17 januari 2024.

Samen werken aan een waardevol thuis voor onze huurders

Leren en ontwikkelen: Samen werken aan beter

Yvonne van Cooten is onze manager Wonen. Ze werkt met haar team aan de ontwikkeling en verbetering van onze dienstsverlening aan huurders. Om dit goed te kunnen doen, is ook de ontwikkeling van het team zelf belangrijk. Hier werkt ze dan ook doorlopend aan.

Manager Yvonne als spreker bij een WieboLab

De loopbaan van Wessel Holman is hét voorbeeld van hoe je door kunt groeien binnen de corporatiesector en Wierden en Borgen. Zo werd hij na een reis langs verschillende functies, Adviseur Duurzaamheid.

Woonpunt is het eerste aanspreekpunt voor de huurders van Wierden en Borgen. Of het nu gaat om een reparatieverzoek, een huuropzegging of andere vragen. Onze medewerker Chèvelle neemt je een dagje mee op pad: "Ik vind het leuk om iedereen zo goed mogelijk te helpen".

Rutger Bloks is onze coördinator Planmatig Onderhoud. Hij neemt je een dagje mee. Rutger:"Het vraagt veel voorbereiding voordat onderhoudswerk kan beginnen. We kijken wat er nu en in de toekomst nodig is om alle huurwoningen van goede kwaliteit te houden."

Onze Woonconsulenten Projecten zijn het aanspreekpunt voor huurders tijdens renovatie- en sloop-/nieuwbouwprojecten. Onze woonconsulent Jelmer neemt je een dagje mee op pad. "Ik zorg ervoor dat de bewoners weten wat er gaat gebeuren met hun woning."

Woonconsulent Projecten Jelmer in gesprek bij huurders thuis

Als werkvoorbereider en assistent-projectleider zijn Paul en Finny nauw betrokken bij verschillende projecten van Wierden en Borgen. Ze vertellen je over hun ervaring een sloop-nieuwbouwproject in Middelstum.

Wierden en Borgen heeft zes verhuurmakelaars, waaronder Janet en Mike. Janet werkt al 33 jaar in de woningverhuur. Mike was voorheen opzichter en heeft bouwkundig veel ervaring. Mike: "In onze nieuwe functie zijn we van A tot Z bij het proces betrokken.

"Verhuurmakelaars Janet en Mike bij de auto

p&


Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelProjectleider Vastgoed
Indicatie salaris (min – max]5903 – 5903
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)36 – 36
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractTijdelijk
BrancheOverheid/Non-profit
LocatieBedum, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://werkenbij.wierdenenborgen.nl/vacatures/vacature-projectleider-vastgoed

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbedum.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.