Financieel Support Specialist Axians 02-06-2024

  1. Vacatures Bedum
  2. Financieel Support Specialist Axians 02-06-2024

Werken in Bedum

 

Introductie vacature 

Axians logo

Leren & Werken

Let's Meet

Financieel Support Specialist

Groningen

HBO

Business Applications

Financieel Support Specialist

Groningen

Business Applications

HBO

DE WERELD VAN

Business Applications

Wil jij werken in een groeiend team? Wil jij zelf ook groeien in de wereld van Zorg & ICT in combinatie met financiële processen? Wil jij werken in een informele en uitdagende omgeving? Krijg jij energie uit het adviseren van klanten en het verwerken van financiële gegevens? Wie weet ben jij onze nieuwe collega!

Dit bieden wij jou

Wij bieden jou een afwisselende en uitdagende rol, in een enthousiast team! De organisatie waarin jij komt te werken is een informele organisatie, waar wordt gewerkt met de nieuwste technieken. Daarbij is er de mogelijkheid om hybride te werken, wat inhoudt dat je een budget ontvangt voor een volledig ingerichte thuiswerkplek en de vrijheid om zowel vanuit huis als vanaf kantoor te werken. Er is ruimte voor jou op onze fijne kantoorlocatie in Groningen. Benieuwd naar de verdere arbeidsvoorwaarden? Je ontvangt:

  • Een goed salaris, een winstregeling, thuiswerk- en reiskostenvergoeding, pensioenbijdrage, doorbetaald partnerverlof, Lease a Bike regeling, 28 vakantiedagen (en de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen) en deelname aan ons eigen aandelen-spaarprogramma;
  • Een laptop van de zaak;
  • Goede externe opleidingsmogelijkheden, daarnaast via GoodHabitz en onze eigen VINCI Academy;
  • En last but not least, heerlijke koffie!

Hier krijg jij energie van

Wegens uitbreiding van het team zijn we op zoek naar een nieuwe collega. Je wordt opgeleid tot één van de Financiële Support Specialisten in Zorg GGZ op de afdeling Health Services. Samen met de rest van het productteam werk je aan het analyseren en oplossen van complexe issues. Deze issues kunnen zowel functioneel als bedrijfsprocesmatig van aard zijn. Daarnaast geef je advies en ondersteuning aan onze klanten bij de facturatie, declaratie en inning van hun zorgtrajecten. Dit doe je zowel schriftelijk als telefonisch. Onze klanten zijn zowel vrijgevestigde specialisten als afdelingen van grotere zorginstellingen.
Jouw oplossingen en proactieve adviezen zorgen ervoor dat onze klanten onze software nog optimaler kunnen benutten.

Hier herken jij jezelf in

Om succesvol en gelukkig te zijn in deze rol ben jij een leergierige persoonlijkheid die het leuk vindt om bedrijfsprocessen te analyseren. Je bent accuraat en je hebt een sterk analytisch vermogen. Een klant- en oplossingsgerichte houding kenmerken jou. Zelfredzaamheid, maar zeker ook samenwerken, zijn belangrijk in deze functie. Verder vragen wij het volgende van jou:

  • Je hebt kennis van financiële processen en je vindt het leuk om klanten te adviseren;
  • Je beschikt over een HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur in een bedrijfseconomische/ financiële richting;
  • Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, zowel mondeling als schriftelijk;
  • Je bent sterk in het analyseren van gegevens, waarbij je o.a. ook goed kunt werken met Excel.

Dit is jouw team

Zorg ERP is onze innovatieve ERP applicatie (financieel, inkoop, logistiek en HR gebaseerd op het MS Business Central platform) voor ziekenhuizen en zorginstellingen. Je directe collega's zijn werkzaam binnen Consultancy, Support, Development, Marketing, Back-Office en (Project-)Management. Daarnaast werk je in de Healthcare business unit waar in totaal 40 collega's werkzaam zijn voor verschillende productlijnen.

Dit bieden wij jou

Wij bieden jou een afwisselende en uitdagende rol, in een enthousiast team! De organisatie waarin jij komt te werken is een informele organisatie, waar wordt gewerkt met de nieuwste technieken. Daarbij is er de mogelijkheid om hybride te werken, wat inhoudt dat je een budget ontvangt voor een volledig ingerichte thuiswerkplek en de vrijheid om zowel vanuit huis als vanaf kantoor te werken. Er is ruimte voor jou op onze fijne kantoorlocatie in Groningen. Benieuwd naar de verdere arbeidsvoorwaarden? Je ontvangt:

  • Een goed salaris, een winstregeling, thuiswerk- en reiskostenvergoeding, pensioenbijdrage, doorbetaald partnerverlof, Lease a Bike regeling, 28 vakantiedagen (en de mogelijkheid om extra dagen bij te kopen) en deelname aan ons eigen aandelen-spaarprogramma;
  • Een laptop van de zaak;
  • Goede externe opleidingsmogelijkheden, daarnaast via GoodHabitz en onze eigen VINCI Academy;
  • En last but not least, heerlijke koffie!

Vacature eisen

onbekend

 

FunctietitelBusiness Analist
Indicatie salaris (min – max]onbekend – onbekend
OpleidingsniveauHBO
Aantal uren (min – max)1 – 40
Contactgegevensonbekend , onbekend onbekend
Type contractVast
BrancheICT
LocatieGroningen, Groningen,Nederland
Soliciteer directhttps://werkenbijaxians.nl/vacatures/financieel-support-specialist-groningen-39941

Past deze vacature in jouw straatje? Solliciteren kan nu eenvoudig. Wees er snel bij en hopelijk krijg je snel een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek.

Deel deze vacature

Redactie Nieuwsuitbedum.nl

Wij verzamelen de nieuwste vacatures in Bedum en omstreken. Ben jij op zoek naar werknemers en wil je jouw vacature hier plaatsen? Neem dan contact met ons op.